Vítejte v našem novém e-shopu! Vaše podněty k vylepšení jsou vítány.

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO SPOTŘEBITELE (B2C)

www.moodfeet.cz

Milí zákazníci, my jsme moodfeet, s.r.o., IČO: 047 66 024, se sídlem Salvátorská 931/8, Staré Město, 110 00 Praha 1, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 253310 („my“). Zabýváme se výrobou a distribucí nejrůznějších druhů ponožek.

Aby se vám tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) lépe četly a byly přehlednější, používáme v nich zkratky – najdete je v závorkách, uvozovkách a tučně.

Podmínky si prosím přečtěte celé. Dozvíte se díky nim, jak jsou upraveny vztahy mezi námi, jakožto prodávajícími a vámi, jakožto kupujícími – spotřebiteli („vy“) na našem e-shopu, který najdete na stránkách www.moodfeet.cz („e-shop“). Pokud nákup na e-shopu provádíte jako podnikatel, vztahují se na vás všeobecné obchodní podmínky pro podnikatele, které najdete tady.

Pokud ale z nějakého důvodu upřednostňujete spíše stručná shrnutí, připravili jsme si ho pro vás taky (přesto ale doporučujeme, abyste si Podmínky přečetli a věnovali jim pozornost):

  • Náš zákazník, náš pán. Vždycky se snažíme dosáhnout řešení, se kterým budete spokojení vy i my.
  • Smlouvu spolu uzavíráme prostřednictvím e-shopu. Stačí vložit vámi vybrané zboží do košíku, vyplnit požadované údaje a odeslat objednávku kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“ à tímto okamžikem jsme spolu uzavřeli Smlouvu.
  • U většiny našeho zboží máte právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od doručení zboží. Pokud si tedy nákup zboží rozmyslíte (tzn. zboží jste nepoužili a chcete jej vrátit), můžete to udělat bez obav do 14 dnů od převzetí zásilky. Důvod vrácení uvádět samozřejmě nemusíte, ale budeme moc rádi, když nám ho sdělíte, protože nám to pomáhá zkvalitňovat naše služby. Pokud si přejete práva na odstoupení od Smlouvy využít, zašlete nám formulář o odstoupení (najdete ho na konci těchto Podmínek) a zboží nám pošlete nebo zaneste osobně na naši adresu. Odstoupit od Smlouvy můžete i jakýmkoliv jiným jednoznačným prohlášením vůči nám.
  • Pokud vám ke zboží dodáme také návod k použití či údržbě, pečlivě si je přečtěte.
  • Reklamace vyřizujeme spravedlivě a rychle. Kompletní informace k nim najdete dále.
  • O vaše osobní údaje je u nás postaráno. O tom, jak s nimi pracujeme, se můžete dočíst zde.
  • Pokud máte jakýkoliv dotaz, určitě nám kdykoliv napište na e-mail info@moodfeet.cz nebo nám zavolejte na +420 602 747 900.

V Podmínkách najdete tyto části:

  • NA ZAČÁTEK
  • JAK MŮŽETE ZBOŽÍ OBJEDNAT?
  • CO KDYŽ SI U NÁS ZALOŽÍTE UŽIVATELSKÝ ÚČET?
  • JAK NÁM ZA ZBOŽÍ MŮŽETE ZAPLATIT?
  • KDY A JAK VÁM ZBOŽÍ DORUČÍME?
  • JAK JE TO S ODSTOUPENÍM OD SMLOUVY?
  • ZA CO VÁM ODPOVÍDÁME?
  • JAK PROBÍHÁ REKLAMACE?
  • DALŠÍ VZÁJEMNÁ PRÁVA A POVINNOSTI
  • NA ZÁVĚR

 

___________

  1. NA ZAČÁTEK

Zjednodušeně řečeno:

Tyto podmínky se vztahují jen na nákup spotřebitelů. Pokud nakupujete jako podnikatel, vztahují se na vás tyto obchodní podmínky. Prostřednictvím e-shopu na www.moodfeet.cz spolu uzavíráme smlouvu. Její součástí jsou tyto obchodní podmínky. V případě, že máte jakýkoliv dotaz či problém, kdykoliv nám napište na info@moodfeet.cz nebo zavolejte na +420 602 747 900.

Kontaktní údaje. Kdykoliv nás můžete kontaktovat prostřednictvím těchto údajů:

  • moodfeet, s.r.o.
  • Adresa: Salvátorská 931/8, Staré Město, 110 00 Praha 1
  • e-mail: info@moodfeet.cz
  • telefon: +420 602 747 900.
    • Tyto Podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti, které vznikají v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy, kterou spolu uzavíráme prostřednictvím e-shopu („Smlouva“). Ustanovení Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Pokud si chceme sjednat něco odlišně od Podmínek, je to možné právě v rámci Smlouvy. Taková Smlouva má potom před Podmínkami přednost.
    • Právní předpisy. Mimo tyto Podmínky se v našem vztahu řídíme českými zákony, hlavně zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, jelikož jste spotřebiteli. Pokud Smlouvu uzavíráte jako podnikatel, řídí se Smlouva B2B obchodními podmínkami, které najdete tady.

___________

  1. JAK MŮŽETE ZBOŽÍ OBJEDNAT?

Zjednodušeně řečeno:

Zboží si můžete objednat prostřednictvím e-shopu. Nezapomeňte uvádět správné a aktuální údaje a informace.

Smlouva je mezi námi uzavřená okamžikem odeslání objednávky.

Budeme spolu komunikovat primárně elektronicky.

V případě, že na e-shopu uvedeme chybnou cenu, nemusíme vám za ni zboží dodat.

 

  • Objednávka. Zboží si u nás můžete objednat kdykoliv přes e-shop. Pokud si nevíte s čímkoliv rady, rádi vám s objednávkou pomůžeme, v takovém případě se prosím ozvěte na +420 602 747 900. Objednávku můžete provést prostřednictvím svého zákaznického účtu po předchozí registraci na e-shopu anebo vyplněním objednávkového formuláře bez předchozí registrace. Při vyplňování objednávky si na e-shopu nejprve vyberete zboží (případně i jeho počet) a následně v rámci košíku na e-shopu zvolíte způsob platby a doručení a případně doplníte další požadované údaje. Jakékoliv údaje můžete měnit až do poslední chvíle – než objednávku závazně odešlete. To můžete udělat kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Je nutné a velmi důležité, abyste všechny svoje údaje vyplnili správně a potvrdili, že souhlasíte s těmito Podmínkami a že jste se seznámili s našimi Zásadami zpracování osobních údajů.
  • Minimální náležitosti objednávky. Abychom vám zboží mohli řádně doručit a vystavit vám k němu doklad, potřebujeme, abyste v objednávce uvedli alespoň: jméno a příjmení, adresu, způsob dodání, telefon a e-mail, druh a počet kusů zboží a zvolili platební metodu.
  • Odmítnutí objednávky. Objednávku, která neobsahuje minimální náležitosti a údaje, vám můžeme vrátit k doplnění a v krajním případě i odmítnout. Na případné doplnění budete mít 7 dnů. Pokud v rámci této lhůty požadované údaje nedoplníte, objednávku zrušíme a odstoupíme od Smlouvy, pokud už byla uzavřena.
  • Vaše údaje. Při objednávání zboží jste povinni uvádět správné a pravdivé údaje. Údaje, které uvedete při objednání zboží, považujeme za správné. Neodpovídáme za škodu způsobenou zadáním nesprávných, neaktuálních či nekompletních údajů. Třeba pokud vám nebudeme moci zboží dodat, protože jste uvedli špatnou adresou.
  • Uzavření Smlouvy. Veškeré objednávky podané prostřednictvím našeho e-shopu jsou závazné. Odesláním objednávky s námi zavíráte Smlouvu za podmínek uvedených v objednávce, Smlouvě
    a těchto Podmínkách. Uzavřením Smlouvy se my i vy zavazujeme řídit Podmínkami. Smlouva je tedy uzavřena okamžikem odeslání objednávky. Objednávku vám potvrdíme elektronicky
    e-mailem. Spolu s tímto potvrzením vám zašleme také tyto podmínky v PDF.
  • Komunikační prostředky. Při uzavírání Smlouvy souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku (to je třeba e-mail nebo chat) i s tím, že ohledně Smlouvy po jejím uzavření, třeba ohledně reklamace nebo odstoupení od Smlouvy můžeme jejich prostřednictvím komunikovat. Náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku (třeba internetové připojení či náklady na telefonní hovory) si hradíte sami, přičemž se tyto náklady nijak neliší od standardní sazby.
  • Prezentace zboží. Všechna prezentace našeho zboží na e-shopu je informativní a nejsme ohledně něj povinni uzavřít Smlouvu.
  • Chyby v cenách. Pokud by náhodou došlo na našem e-shopu ke zjevné chybě v uvedení ceny, nejsme povinni vám zboží za takto zjevně chybně uvedenou cenu dodat. O takové chybě vás co nejdříve informujeme e-mailem a zašleme vám aktualizovanou nabídku. Tu považujeme za nový návrh Smlouvy. Novou Smlouvu a kupní cenu nám musíte samozřejmě potvrdit. Nová Smlouva je mezi námi uzavřena až tímto vaším potvrzením.
  1. CO KDYŽ SI U NÁS ZALOŽÍTE UŽIVATELSKÝ ÚČET

Zjednodušeně řečeno

Na našem e-shopu si můžete zřídit uživatelský účet.

Údaje v něm jste povinni udržovat aktuální a zabezpečené.

Pokud budete porušovat Smlouvu (vč. Podmínek), můžeme váš uživatelský účet zrušit.

 

  • Uživatelský účet. Na našem e-shopu si můžete zřídit uživatelský účet („Účet“), není to ale povinnost. V Účtu najdete na jednom místě informace o vašich objednávkách, případně i nejrůznější další informace či dokumenty. Účet vám může přinášet i další výhody (např. vám můžeme poskytovat speciální slevy apod.). Na e-mail uvedený v Účtu vám rovněž v souladu s našimi Zásadami zpracování osobních údajů můžeme zasílat obchodní sdělení.
  • Údaje v účtu. V rámci Účtu uvádějte vždy pravdivé a aktuální údaje. Přístupové údaje do něj si chraňte. Pokud by došlo k vyzrazení anebo zneužití vašich přístupových údajů, dejte nám o tom co nejdřív vědět. Za zneužití Účtu neodpovídáme, pokud k němu nedošlo naší vinou.
  • Zrušení Účtu. Váš Účet můžeme zrušit, zejména v případě, kdy opakovaně porušujete své povinnosti plynoucí ze Smlouvy (typicky např. opakovaně nezaplatíte objednávku nebo nepřevezmete zboží).

___________

  1. JAK NÁM ZA ZBOŽÍ MŮŽETE ZAPLATIT?

Zjednodušeně řečeno

Cenu za zboží můžete uhradit různými způsoby, veškeré aktuální způsoby platby najdete tady.

Daňový doklad – fakturu, vám pošleme elektronicky.

 

  • Kupní cena. Za zboží jste povinni nám zaplatit kupní cenu. Všechny ceny zboží a přepravy uvádíme včetně DPH a všech souvisejících poplatků.
  • Za zboží nám můžete zaplatit buď v hotovosti/kartou při převzetí zboží od přepravce na místě, které určíte v objednávce. Zaplatit ale samozřejmě můžete také bankovním převodem, platební kartou přes online platební bránu nebo přes PayPal. Všechny způsoby platby najdete na e-shopu tady. Ve výjimečných případech lze individuálně sjednat i jiný způsob platby.
  • Při platbě na dobírku. Pokud vám objednané zboží posíláme tzv. na dobírku – zaplatíte nám prostřednictvím kurýrní služby, máte povinnost zboží převzít a kupní cenu uhradit, a to včetně ceny za dopravu.
  • Při platbě převodem. V případě, že hradíte kupní cenu bankovním převodem, se tato cena považuje za uhrazenou okamžikem připsání platby na náš bankovní účet.
  • Ke každé platbě vám vystavíme daňový doklad – fakturu, kterou vám zašleme elektronicky e-mailem.
  • Postup při neobdržení platby (převodem či kartou). Pokud neuhradíte kupní cenu ve stanovené lhůtě (kupní cena je splatná maximálně do 7 pracovní dnů), vyhrazujeme si právo vaši objednávku stornovat a od Smlouvy můžeme odstoupit.
  • Akce a slevy. Pokud na e-shopu probíhá jakákoliv akční nabídka, pak platí do vyprodání zásob nebo po dobu námi určenou. Slevy nelze nijak vzájemně kombinovat, není-li na e-shopu uvedeno jinak.

 

___________

  1. KDY A JAK VÁM ZBOŽÍ DORUČÍME?

Zjednodušeně řečeno:

Zboží vám dodáme prostřednictvím vybraného přepravce nejpozději do 30 dnů od uzavření Smlouvy.

Zásilku jste povinni převzít, jinak to můžete považovat za odstoupení od Smlouvy a můžeme po vás požadovat náhradu vzniklých nákladů. V případě nepřevzetí na vás přejde odpovědnost za ztrátu nebo poškození zboží.

Kdyby mělo dodání zboží trvat déle, dáme vám o tom vědět e-mailem.

Při převzetí prosíme zásilku dobře zkontrolujte, jestli není poškozená a případně řešte ihned s přepravcem.

Vlastnické právo ke zboží nabýváte jeho převzetím, pokud jste zaplatili celou kupní cenu.

 

  • Odeslání a doručení zboží. Většinu zboží máme skladem a odesíláme jej co možná nejdříve (obvykle do 2 pracovních dnů). Pokud ale u zboží není uvedeno, že jej máme skladem, odeslání může trvat o něco déle. Zboží vám v každém případě dodáme nejpozději do 30 dnů od uzavření Smlouvy.
  • Převzetí zboží a opakované doručování. Zboží jste povinni při dodání na místo určené v objednávce převzít. V případě, že zboží nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od Smlouvy a v takovém případě máme právo požadovat náhradu nákladů s tím spojených. Pokud si zboží přeberete později, než jste byli povinní, máme právo požadovat po vás náklady na uskladnění zboží v období od okamžiku, kdy jste si měli zboží převzít, až do okamžiku převzetí zboží. V případě, že je zboží z důvodů na vaší straně nutno doručovat opakovaně či jiným způsobem než uvedeným v objednávce, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením zboží nebo s jiným způsobem doručení.
  • Delší doba doručení. Kdybychom náhodou vámi vybrané zboží aktuálně skladem neměli nebo si dodávka výjimečně vyžádala delší dodací lhůtu (což se ale u nás stává spíše výjimečně), budeme vás o této skutečnosti ihned informovat a zároveň vás i seznámíme s přibližnou dodací lhůtou. Můžete se rozhodnout, jestli chcete zaslat pouze část objednávky, počkat na aktuálně nedostupné zboží nebo i objednávku zrušit a od Smlouvy odstoupit. V případě zrušení objednávky z důvodu nedostupnosti zboží vám vrátíme peníze co nejrychleji
    a stejným způsobem, jako jsme je od vás přijali.
  • Vyšší moc. Pokud zasáhne vyšší moc (třeba přírodní katastrofa či pandemie), nemusíme vám zboží do výše zmiňovaných 30 dnů dodat.
  • Způsob doručení. Objednané zboží posíláme prostřednictvím vybraných přepravců uvedených na e-shopu (najdete je zde). Zboží vám můžeme doručit v některých případech i zdarma (třeba při různých akcích nebo při dosažení určitého limitu objednávky). Ve výjimečných případech lze individuálně sjednat odlišný způsob doručení.
  • Převzetí zboží. Hned při převzetí zboží prosím zkontrolujte neporušenost obalu. Pokud bude mít balík jakékoliv viditelné poškození, ihned to oznamte přepravci, případně nemusíte zásilku od dopravce převzít.
  • Vlastnické právo. Vlastnické právo ke zboží nabýváte teprve poté, co zaplatíte celou kupní cenu (včetně nákladů na dodání) a zboží si převezmete. Odpovědnost za poškození a ztrátu na vás přechází okamžikem převzetí nebo okamžikem, kdy jste zboží byli povinni převzít, ale neudělali jste to.
  • Pokud se zbožím souvisí nějaká dokumentace anebo jiné materiály, dodáme vám je spolu se zbožím anebo e-mailem, pokud je možné a efektivnější dodat je elektronicky.

___________

  1. JAK JE TO S ODSTOUPENÍM OD SMLOUVY?

Zjednodušeně řečeno:

Jako spotřebitel máte nárok na odstoupení od Smlouvy uzavřené prostřednictvím e-shopu do 14 dnů od doručení zboží, pokud se nejedná o specifické zboží (k tomu více informací dále).

Pro odstoupení od Smlouvy je nejjednodušší využít formulář, který najdete na konci Podmínek.

Pokud od Smlouvy odstoupíte, zašlete nám zboží do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. My vám vrátíme zaplacenou kupní cenu a nejnižší poštovné, které nabízíme, pokud jste ho platili, a to do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Platbu ale můžeme pozdržet, dokud nám neprokážete, že jste nám zboží opravdu zaslali anebo dokud nám zboží zpět nepřijde.

Spolu se zbožím jste povinni vrátit také jakákoliv bezplatná plnění (dárky), pokud jsme vám je se zbožím poslali.

Vracenou částku můžeme ponížit o škodu, kterou nám způsobilo vrácení poškozeného nebo použitého zboží.

  • Právo na odstoupení od Smlouvy. Protože Smlouvu s námi uzavíráte jako spotřebitel, tedy člověk, který uzavírá Smlouvu mimo rámec své podnikatelské nebo obdobné činnosti, máte právo odstoupit od Smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, e-mailu, telefonu nebo jiného prostředku komunikace na dálku do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud vám zboží pošleme v několika zásilkách, lhůta se počítá až od převzetí poslední zásilky, naopak, pokud vám dodáváme zboží pravidelně, lhůta pro odstoupení od Smlouvy se počítá od doručení první dodávky. Obzvlášť upozorňujeme, že tento článek Podmínek se stejně jako celé tyto Podmínky vztahuje pouze na spotřebitele, podnikatelé toto právo vůbec nemají.
  • Výjimky z odstoupení od Smlouvy. Prosíme, vezměte na vědomí, že nemáte právo odstoupit od Smlouvy v případě:
  • kdy bylo zboží upraveno podle vašich požadavků nebo přizpůsobeno vašim osobním potřebám. Tedy například tehdy, kdy pro vás vyrobíme zboží na míru nebo jej jinak upravíme podle vašeho přání (např. vyšijeme vaše jméno na ponožky);
  • pokud se jedná o zboží v zapečetěném obalu, které z tohoto obalu vyjmete a z hygienických důvodů nebo důvodů ochrany zdraví je nelze vrátit.
    • Způsoby odstoupení od Smlouvy. Pokud si přejete od Smlouvy odstoupit, můžete využít formulář pro odstoupení od Smlouvy, který najdete na konci těchto Podmínek, nebo nám napište na info@moodfeet.cz nebo nás kontaktujte jakýmkoliv jiným způsobem.
    • Účinky odstoupení od Smlouvy. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vy nám vrátíte zboží a my vám vrátíme zaplacenou kupní cenu (více informací k vrácení kupní ceny najdete níže).
    • Vyzkoušení zboží. Zboží si samozřejmě můžete vyzkoušet, ale pouze tak, abyste se seznámili s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností. Zkrátka tak, jako byste si zboží prohlíželi a zkoušeli v obchodě. Pokud zboží jakýmkoliv způsobem poškodíte či použijete nad rámec vyzkoušení, jsme oprávněni si nárok na náhradu škody vzniklé na zboží jednostranně započíst proti vašemu nároku na vrácení ceny. To znamená, že si odečteme potenciální škodu z původní kupní ceny a vám vrátíme případný zbytek.
    • Vrácení zboží při odstoupení od Smlouvy. Jakmile od Smlouvy odstoupíte, musíte nám zboží poslat zpět do 14 dnů od odstoupení. Neposílejte nám ho ale prosím na dobírku. Pokud budete zboží zkoušet či využívat tak, že nakládáním s ním snížíte jeho hodnotu (např. odstraníte cedulku nebo uděláte díru do ponožky), můžeme vám vrátit částku poníženou o částku, kterou budeme muset investovat na uvedení zboží do původního stavu (abychom jej mohli prodávat dál).
    • Vrácení dárků. Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste v případě odstoupení od Smlouvy povinni vrátit i toto bezplatné plnění.
    • Vrácení kupní ceny. Do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili, vám vrátíme kupní cenu za zboží, včetně nejnižšího poštovného, které nabízíme, pokud jste poštovné za doručení zboží k vám platili. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme je od vás přijali, ale můžeme se dohodnout i na jiném způsobu vrácení. Platbu můžeme ale pozdržet až do chvíle, než nám dojde vrácené zboží zpět anebo do doby, než nám prokážete, že jste zboží odeslali (třeba potvrzením od dopravce). Náklady na vrácení zboží nesete vy. Výjimečně vám můžeme nabídnout, že náklady na vrácení poneseme my.

___________

  1. ZA CO VÁM ODPOVÍDÁME

Zjednodušeně řečeno

Odpovídáme za vady zboží s určitými výjimkami.

Vždy si prostudujte způsob použití a údržby, popřípadě návod, pokud jej ke zboží přikládáme.

Svá práva můžete uplatnit do dvou let od převzetí zboží. Pokud byste kvůli vadě nemohli zboží používat, dvouletá lhůta po danou dobu neběží.

 

  • Za co odpovídáme. Odpovídáme vám za to, že zboží nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy ho přebíráte, odpovídáme zejména za to, že:
  • Zboží odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti a jiným ujednaným vlastnostem.
  • Zboží je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž jsme souhlasili.
  • Zboží je dodáno s ujednaným příslušenstvím, včetně obalu a pokyny k použití, které můžete rozumně očekávat.
  • Zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením.
  • Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, pokud jsme vám je poskytli před uzavřením Smlouvy.
  • Zboží je vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy.

Za poslední uvedené čtyři body neodpovídáme, pokud jsme vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost zboží liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.

  • Za co naopak neodpovídáme. Neodpovídáme za:
  • Opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním (např. za částečné vyblednutí barev zboží).
  • Vady, o kterých jste věděli nebo které jste sami způsobili.
  • U zboží, které bylo prodáváno za nižší cenu, neodpovídáme za vadu, pro kterou bylo zboží zlevněno. Za ostatní vady na takto zlevněném zboží odpovídáme.
  • Rozdílné odstíny barev zboží ve skutečnosti vs. na monitoru/displeji, kdy takový rozdíl může být způsobený kalibrací vašeho zařízení a není jej tedy možné považovat za vadu.
  • Překážky způsobené vyšší mocí.
    • Reklamační lhůta. Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvou let od převzetí zboží. Má se za to, že pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Pokud byste si u nás koupili použitou věc, můžete uplatnit práva z vadného plnění pouze do jednoho roku od převzetí takového zboží.
    • Kdy neběží reklamační lhůta. Pokud jste vadu vytkli oprávněně, dvouletá doba na uplatnění práv z vadného plnění neběží po dobu, kdy jste nemohli zboží používat. Třeba proto, že jsme ji měli u sebe my v rámci reklamačního řízení.
    • Údržba a návod k použití. Před použitím zboží jste povinni prostudovat si informace o používání a údržbě zboží, popřípadě návod k použití, je-li k dispozici, a následně se informacemi v nich uvedených řídit. V opačném případě se vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním zboží poškodíte a nebudete moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svých práv plynoucích z odpovědnosti za vady.
    • Subjektivní očekávání. Naše zboží se snažíme vyrábět nejlépe, jak umíme. Neneseme ale odpovědnost (mimo případných vad) za to, že nenaplníme vaše subjektivní očekávání a představy.

___________

  1. JAK PROBÍHÁ REKLAMACE

Zjednodušeně řečeno

Reklamovat zboží můžete do dvou let od převzetí.

Reklamaci můžete uplatnit např. elektronicky na adrese info@moodfeet.cz nebo dopisem/osobně na adrese Salvátorská 931/8, Staré Město, 110 00 Praha 1.

Pokud má zboží vadu, můžete zvolit některé z následujících řešení reklamace: dodání nového zboží nebo jeho části bez vady, bezplatnou opravu.

V některých případech můžete požadovat slevu nebo odstoupení od Smlouvy.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, pokud se nedohodneme na delší době. Po skončení reklamace vám e-mailem zašleme informace a potvrzení o jejím vyřízení anebo zdůvodnění zamítnutí reklamace.

 

  • Reklamaci můžete uplatnit např. elektronicky na adrese info@moodfeet.cz nebo dopisem/osobně na adrese Salvátorská 931/8, Staré Město, 110 00 Praha 1. Pokud chcete reklamaci uplatnit, prosím, uveďte nám: vaše kontaktní údaje, popis vady zboží (např. ponožky mají potrhané prošívání) a vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace (např. požaduji opravu a přešití).
  • Odeslání zboží. Zboží nám k posouzení zašlete kompletní, tedy tak, jak jste jej od nás obdrželi, abychom mohli reklamaci posoudit. Pokud je to možné, i včetně originální krabice a balení. Zboží nám zašlete na adresu moodfeet, s.r.o., Salvátorská 931/8, Staré Město, 110 00 Praha 1. Zboží nám prosím neposílejte na dobírku, nebudeme na něj brát zřetel.
  • Vada zboží. Pokud má zboží vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat:
  • dodání nového zboží bez vady; nebo
  • opravu zboží,

ledaže je pro nás vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. V takovém případě můžeme odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady. Dokud nesplníme své povinnosti z vadného plnění, nemusíte nám platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.

  • Sleva nebo odstoupení od Smlouvy. V těchto případech můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy:
  • pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;
  • když se vada projeví opakovaně, což znamená třikrát a více;
  • pokud je vada podstatným porušením Smlouvy;
  • když je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro vás.
    • Výjimka z odstoupení. Odstoupit od Smlouvy ale nemůžete, pokud vada zboží není významná.
    • Místo uplatnění reklamace. Pokud není k opravě určený někdo jiný, jsme povinni přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, kde je to možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v našem sídle.
    • Vyřízení reklamace. Reklamaci, včetně odstranění vady, pak vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na delší lhůtě. Pokud se na delší lhůtě nedohodneme a my nedodržíme 30denní lhůtu, můžete od Smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
    • Potvrzení. Při uplatnění reklamace vám zašleme elektronicky potvrzení, ve kterém uvedeme datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli dát vědět o vyřízení reklamace. Následně, po vyřízení reklamace vám vydáme elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace.
    • Náklady na uplatnění reklamace. Jako spotřebitel máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.

___________

  1. DALŠÍ VZÁJEMNÁ PRÁVA A POVINNOSTI

Zjednodušeně řečeno

Jako spotřebitel máte právo na mimosoudní vyřešení sporu, který mezi námi vznikl. Můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (kontakty najdete výše) nebo využít platformu ODR dostupnou na https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Naše podnikání podléhá kontrole živnostenských úřadů, Úřadu pro ochranu osobních údajů či České obchodní inspekci.

Stížnosti zasílejte na info@moodfeet.cz

 

  • Stížnosti. Vyřizování vašich stížností zajišťujeme prostřednictvím kontaktní e-mailové adresy. Informaci o vyřízení vaší stížnosti vám zašleme také e-mailem.
  • ADR u České obchodní inspekce. Jako spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze Smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869; webové rozhraní: coi.cz a www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
  • On-line platforma. Pro podání stížnosti či řešení sporů ze Smlouvy týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Podléháme kontrole. K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

___________

  1. NA ZÁVĚR

Zjednodušeně řečeno:

Vztah mezi námi se řídí českým právem. Tím nejsou dotčena vaše spotřebitelská práva.

E-shop nemusí být dostupný nepřetržitě.

Podmínky můžeme měnit a doplňovat. V případě jednorázových nákupů našeho zboží se změny nijak nedotknou už odeslaných nebo dokončených objednávek. Pokud vám dodáváme dlouhodobě, máte možnost s novým zněním podmínek nesouhlasit a Smlouvu mezi námi vypovědět.

Smlouvu archivujeme, včetně Podmínek. Pokud byste o ně měli zájem napište nám na info@moodfeet.cz.

Veškerá práva k e-shopu a souvisejícímu duševnímu vlastnictví patří nám a vy nejste oprávněni je nijak narušovat.

Zpracováváme vaše osobní údaje. Více informací se můžete dočíst tady.

 

  • Neplatné ustanovení. Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, nastoupí namísto nich takové ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  • Jazyk a právo. Tyto Podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce se uzavírá i Smlouva mezi námi. Pokud vztah založený Smlouvou (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak je sjednáno, že takový vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  • Rozhodování sporů. Případné spory mezi námi se vždy budeme snažit řešit smírně. Pokud to nebude možné, sjednáváme si, že spory bude rozhodovat místně příslušný soud České republiky. Tím nejsou dotčena vaše spotřebitelská práva plynoucí z obecně závazných právních předpisů.
  • Změny Podmínek. Podmínky můžeme měnit či doplňovat. Takovou změnou nebudou dotčeny práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Změna Podmínek tedy pochopitelně nebude mít vliv na už uskutečněné nákupy. Odkaz na starší znění Podmínek najdete na konci tohoto dokumentu.
  • Autorská a průmyslová práva. Veškerá práva k e-shopu, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozložení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, patří nám. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat e-shop nebo jeho části bez našeho souhlasu. Jsme držiteli průmyslových práv k našemu zboží, včetně právům k designu našeho zboží, které je zakázáno kopírovat či napodobovat.
  • Používání e-shopu. Za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do e-shopu nebo v důsledku použití e-shopu v rozporu s jeho určením neneseme odpovědnost. Při využívání e-shopu nesmíte používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmíte ani vykonávat žádnou činnost, která by mohla nám či třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící e-shopu. Nesmíte užívat e-shop nebo jeho části či software vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením nebo účelem.
  • Přístupnost e-shopu. Vezměte prosím na vědomí, že e-shop nebo jeho části nemusí být k dispozici nepřetržitě, a to hlavně kvůli údržbě našeho hardwaru a softwaru anebo údržbě vybavení třetích stran.
  • Vyšší moc. Neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav trvá po dobu delší než 30 dnů, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit.
  • Archivace Smlouvy. Potvrzení o uzavření Smlouvy vám zašleme e-mailem. Smlouvu včetně těchto Podmínek archivujeme v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Pokud ji potřebujete, napište nám na info@moodfeet.cz a my vám ji rádi zašleme.
  • Osobní údaje. Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a budeme s nimi tak zacházet. Jak je to s ochranou osobních údajů najdete ve zvláštním dokumentu zde.
  • Vzorový formulář. Přílohu těchto Podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.

 

Tyto Podmínky platí od 10. 10.2024.

 

Starší verze Podmínek najdete zde.

Odstoupení od Smlouvy do 30 dnů

Kupující:

Jméno:   _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Adresa:  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Telefon: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _   E-mail: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Požadovaný způsob vrácení peněz: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  

Případné číslo bankovního účtu / kód banky, na který si přeji vrátit kupní cenu:

 _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _/ _  _  _  _  _  _  _  _  _ _ _

 

Číslo faktury:   _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Číslo Objednávky:  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

 

Vrácené Zboží _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Důvod vrácení:

(pro náš lepší přehled můžete zaškrtnout některou z uvedených možností, nejste ale povinni to udělat)

  • nelíbí se barva           
  • nevyhovující rozměr
  • nevyhovující materiál
  • zboží vypadá jinak, než jsem předpokládal
  • pozdní dodání
  • doručeno jiné zboží
  • jiný důvod _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

 

 

       Datum a podpis zákazníka

 

moodfeet, s.r.o., IČO: 047 66 024                         

www.moodfeet.cz, info@moodfeet.cz

+420 602 747 900

Salvátorská 931/8, Staré Město, 110 00 Praha 1